نارضایتی از اقدام منفعلانه وزارت خارجه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



از زندگی لذت ببر چون آخر جاده زندگی یه تابلو هست كه روش نوشته دور زدن ممنوع!!

نظرت درباره ی وبلاگ چیه؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZILUX و آدرس zilux.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

مشاهده سطح انرژی امروز شما با علم بیوریتم

آمار مطالب

:: کل مطالب : 107
:: کل نظرات : 20

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 315
:: بازدید سال : 611
:: بازدید کلی : 4002

RSS

Powered By
loxblog.Com

از زندگی لذت ببر چون آخر جاده زندگی یه تابلو هست كه روش نوشته دور زدن ممنوع!!

نارضایتی از اقدام منفعلانه وزارت خارجه
ساعت | بازدید : 256 | نوشته ‌شده به دست V A H A B | ( نظرات )


جهان: بسیج دانشجویی ۳۱۲ دانشگاه کشور درباره تسخیر سفارت انگلیس و وقایع پس از آن بیانیه ای صادر و با اشاره به رویدادهای 8 آذر ماه تصریح کردند: گرچه دول غربی همچنان در توهم به سر می‌برند و دانشجویان را اوباش می خوانند و مماشات نیروی انتظامی را علت تسخیر سفارت می‌دانند، اما مردم و به ویژه خبرنگاران خارجی که در آن روز بزرگ در متن حادثه حضور داشتند شهادت خواهند داد که نیروی انتظامی با امکانات و توان خود به مقابله پرداخت، اما انگیزه ملی و دینی جوانان معترض که به علت بیانیه توهین‌آمیز وزارت امور خارجه انگلستان درست چند ساعت قبل از تجمع به اوج خود رسیده بود به هیچ عنوان مهارشدنی نبود.

مجروح شدن تعدادی از دانشجویان و پرسنل نیروی انتظامی و انتقادات تند برخی از دانشجویان به شدت عمل نیروهای امنیتی خود گواهی دیگر است بر این واقعیت. بله، روز ۸ آذر کینه و بغض ۲۰۰ ساله به اوج خود رسید، اگرچه هنوز هم عده‌ای خود را به توهم می‌زنند، اما خیالی نیست؛ چون آنها سال‌هاست که در توهم به سر می‌برند و نمی‌خواهند از خواب و رؤیا فاصله گیرند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: زمانی که جوانان دانشجو و توده‌های مردم کشورمان به کتاب‌های تاریخ معاصر ایران نگاه می‌کنند، با تصویری از دولت انگلستان مواجه می‌شوند که تنها جنایت، خیانت و فتنه‌انگیزی را نمایندگی می‌کند؛ پایه‌گذاری و حمایت از فرقه‌هایی چون بابیت و بهائیت، تجزیه بخش‌های وسیعی از خاک ایران، قرارداد تحمیلی و استعماری ۱۹۱۹، تلاش در جهت انحراف کشاندن مشروطه از اهداف اصیل و اولیه‌اش، پایه‌گذاری فراماسونری، کودتای ۲۹ اسفند ۱۲۹۹ و روی کار آوردن دیکتاتوری رضاخانی، اشغال و غارت منابع انسانی و مالی این سامان در جنگ‌های جهانی اول و دوم، به قدرت رساندن پهلوی دوم، کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، حمایت از دیکتاتوری ۲۵ ساله محمدرضا پهلوی پس از کودتا، تجهیز و پشتیبانی از صدام در جنگ تحملیل ۸ ساله، تحریم کشورمان، پیشقدم شدن در کلیه طرح‌های ضدایرانی غرب علیه ملت ایران، حمایت از سلمان رشدی مرتد و اعطای مدال به او به سبب جریحه‌دار کردن احساسات یک و نیم میلیارد مسلمان، فتنه‌انگیزی‌های مذهبی و قومی در گوشه و کنار کشور عزیزمان، حمایت از گروهک جندالشیطان، سرپوش گذاشتن بر جنایات و ماهیت تروریستی گروهک منافقین، تلاش در جهت ایجاد اختلاف میان تهران و کشورهای همسایه، جاسوسی به نفع صهیونیسم و آمریکا توسط سفارت خود در تهران و صدها عمل جنایت‌کارانه و غیرانسانی دیگر در حق ملت ما تنها بخش کوچکی از خودسری‌ها و قانون‌شکنی‌های این رژیم در ۲۰۰ سال اخیر است که با هیچ اصول پذیرفته شده در حقوق بین‌الملل و به ویژه اصل عدم مداخله در امور کشورها همراهی نداشته است.

بسیج دانشجویی ۳۱۲ دانشگاه کشور در ادامه، استفاده از گلوله‌ها و سلاح‌های شیمیایی رژیم سلطنتی انگلستان در هشت سال جنگ تحمیلی، غارت مستعمراتی چون شبه قاره هند، تراژدی انسانی در عراق و افغانستان، زندان‌های مخفی، سرکوب جوانان و دانشجویان انگلیسی، مرگ مظلومانه بابی ساندز(Bobby Sands) در زندان‌های مخوف رژیم لندن و فتنه‌گری‌های در حوادث پس از انتخابات۸۸ را از دیگر جنایات و خیانت های دولت انگلیس عنوان کرده اند.

به گفته دانشحویان بسیجی "رژیم خبیث انگلیس امروز باید به ملت ما پاسخ دهد که صرف هزینه سالانه ۳۰۰ هزار پوندی لانه جاسوسی این کشور در تهران برای ارتباط‌گیری با NGO های ایرانی با چه اهدافی صورت می‌گرفته است؟ وزیر امورخارجه انگلستان که این روزها با وقاهت تمام به تهدید و خط و نشان کشیدن برای ملت ما مشغول است باید پاسخ دهد که چگونه گزارش‌های به اصطلاح دیپلمات های لندن در ایام فتنه به منظور پروپاگاند رسانه‌ای و ایجاد چالش امنیتی سر از شبکه بی بی سی فارسی در می‌آورد؟ جناب نخست‌وزیر پرادعای انگلستان باید پاسخ‌گو باشد که این‌گونه اقدامات با کدامین عرف دیپلماتیک و روابط دوستانه هم‌خوان است؟ ... همچنین لندن باید در مورد نقش این کشور در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان چون شهید شهریاری به ملت ما توضیح دهد. ملت آزاده انگلستان باید حاکمان خود را در مورد علت نوکری تمام عیار برای آمریکا و صهیونیست‌ها مورد پرسش جدی قرار دهند."

دانشجویان بسیجی در ادامه به نمایندگی از مردم اعلام کرده اند:

۱- بر خلاف جنجال‌سازی‌های اخیر رسانه‌های غربی در مورد تعطیلی لانه جاسوسی انگلستان، این هوچی‌گری و پروپاگاندای رسانه‌ای امری کاملاً برنامه‌ریزی شده بوده که قبل از اقدام عزت‌مندانه فرزندان خمینی کبیر کلید خورده بود. گزارش سفارشی احمد شهید در مورد وضعیت حقوق بشر در کشورمان که بنا بر اسناد موجود، بخشی از آن به وسیله بنگاه دروغ‌پراکنی بی بی سی فارسی و جاسوسخانه انگلستان در تهران تهیه شده است، بخش اول این پازل بود. بخش دوم پازل، جنجال سعودی آمریکایی ترور سفیر رژیم ریاض بود که با همراهی لندن به اجرا در آمد. در نهایت گزارش آمریکایی اسرائیلی آمانو در مورد بحث هسته‌ای کشورمان قطعه سوم این پازل را تشکیل می‌داد، لذا بر خلاف آنچه که رسانه‌های وابسته به لندن و واشنگتن تبلیغ می‌کنند اقدام شجاعانه دانشجویان حرکتی بود که این طراحی موزیانه را بر هم زد. حرکتی که در آینده نزدیک برکاتش نمایان خواهد شد.

۲- ضمن تشکر از اقدام به جای مجلس شورای اسلامی در حمایت از حرکت غرورانگیز ۸ آذر، نارضایتی شدید خود را از اقدام منفعلانه وزارت امور خارجه در اعطای مجوز به تعدادی از سفرا به منظور بازدید از باغ قلهک(به عنوان قطعه‌ای از خاک وطن که به ناحق از سوی لندن اشغال شده است) را ابراز می‌داریم.

جناب آقای دکتر صالحی و مجموعه دستگاه وزارت امور خارجه چگونه و با کدامین استدلال از نقش جنجال‌ساز بسیاری از این سفرا و دولت‌هایشان در حوادث چند روز اخیر و رویدادهای پس از انتخابات ۸۸ به نفع روباه پیر به سادگی می‌گذرند؟ جناب دکتر صالحی آرزوی ملت ایران و جنبش دانشجویی قطع روابط کامل ایران با دولت خبیث انگلستان است و دولت باید اقدامات خود را در راستای این خواست عمومی قرار دهد.

۳- از آنجایی که خباثت و شیطنت روباه پیر پایان‌پذیر نیست، این احتمال جدی است که علیرغم ترک خفت‌بار سفارت، از ساختمان و تجهیزات آن برای تداوم جاسوسی استفاده نمایند، لذا در ادامه این جنبش مردمی، می‌بایست وزارت خارجه با هماهنگی با دستگاه قضایی در اسرع وقت نسبت به بازپس‌گیری باغ قلهک و ساختمان لانه جاسوسی از چنگال انگلیسی‌ها اقدام عاجل نماید.

۴- در چند روز اخیر برخی از دولت‌های همسو با رژیم لندن در اتحادیه اروپا به سرکردگی لهستان، آلمان، ایتالیا، هلند، فرانسه، سوئد و نروژ به دنبال جنجال‌سازی و زیر فشار قراردادن کشورمان با حربه‌هایی چون تحریم، فراخواندن سفرا و بیانیه شورای امنیت هستند، لذا دانشجویان ایرانی به تمامی این کشورها هشدار می‌دهند که در صورت هرگونه ماجراجویی و فتنه‌انگیزی جدید با سیلی ملت ایران مواجه خواهد شد. این دولت‌ها باید از سرنوشت خفت‌بار لندن درس عبرت گرفته و بیش از این منافع خود را قربانی شرارت‌های صهیونیست‌های لندن‌نشین نکنند. دولت‌های اروپایی بدانند که ما بدون نیاز به آنان مملکت خود را اداره خواهیم کرد و هیچ نیازی به آنها نداریم. این دولت‌ها باید از سرنوشت خفت‌بار سفرای خود در قضیه میکونوس درس عبرت گرفته؛ چرا که بیش از آنکه ما به آنان نیاز داشته باشیم آنان به تعامل با ایران در منطقه نیازمندند.

۵- جنبش دانشجویی ایران از تمامی دولت‌مردان کشور در قوای سه‌گانه درخواست می‌نماید که با تمامی توان و بدون ذره‌ای مماشات در برابر گردن‌کشی‌های دول غربی از منافع ملی دفاع کنند. در این راستا گشودن پروندهای سیاه رژیم انگلستان و حامیان اروپایی و آمریکایش در مورد ایران، منطقه و جهان به منظور بی‌اعتبار کردن آنان در سطح افکارعمومی باید به گونه‌ای ضربتی مورد عنایت جدی قرار گیرد. در این مسیر می‌توان در اولین گام پرونده شهادت دو دیپلمات ایرانی در سال ۱۳۵۹ در سفارت کشورمان در لندن و به محاکمه کشاندن شرکت‌های اسلحه‌سازی انگستان و مقامات این کشور را به جرم کشتار بی‌گناهان در ایران، عراق و افغانستان را در دستور کار قرار داد.

 



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: